עבודה חדשה

+++ הטקסט בהמשך פוסט זה אינו מעודכן … לאחר חודשיים בלבד התפטרתי מהרשות לאחר שנוכחתי לדעת שאין תכלית לעבודתי במקום לאור המציאות הקיימת בין הרשות לשותפיה (חוסר אמון והערכה הדדיים) ולאור אווירת העבודה הלחוצה, השטחית והלא נעימה ברשות. חבל, התאהבתי ממבט ראשון במקום, בתחום ובמשימה, וכל מי שמכיר אותי יודע שיכולתי לתרום רבות לעשייה לו הייתי מקבל את מרחב העבודה, אבל זה מה יש ועכשיו ממשיכים הלאה … +++

חלקכם וודאי עדיין זוכרים את הכרזתי על יציאה לדרך חדשה ורצוני להקים "בוטיק ישראלי לחקר ביצועים ותוכן לעסקים". אז זהו שכבר לא … במקביל להתחלה איטית בדרך העצמאית (בעיקר מהצד שלי יש לומר), פזלתי גם למשרות שכיר שונות, עד שנקרתה בדרכי הזדמנות מושכת במיוחד. והנה, אני שמח לעדכן על מקום עבודתי החדש – ראש חטיבת מידע ומחקר ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים. אני עדיין לא יודע הרבה על התפקיד אבל אחרי יום ראשון בעבודה🙂, אני מלא ציפייה להמשך. rsa1 אז מקוד ירוק והעולם הירוק התקרבתי לאור ירוק (ולא, אור ירוק והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אינם היינו הך, אפילו שיש חפיפה רבה במטרות שלהם), אבל זה לא אומר שהעניין שלי בנושאי קיימות והתחממות גלובלית תם, ואני אמשוך לכתוב ולשתף בנושא. שמרו על קשר וסעו בזהירות.  

8 תגובות »

  1. David Boaz said

    הרבה בהצלחה. אני מאמין שתצליח להשפיע…

  2. בהצלחה רבה!

  3. מאחל לך שתוכל להתמיד ולהמשיך בכתיבתך הפורייה והמרתקת

  4. איתי said

    בהצלחה רבה
    אולי סוף סוף אבין על מה מבוססת הטענה ש"ילד עד גיל 9 לא חוצה לבד כביש."

  5. יאיר said

    בהצלחה רבה!

  6. אהרון בן חנוך said

    בהצלחה! ושגם היוזמה העצמאית תקודם!

  7. עמי said

    בהצלחה בהרפתקה החדשה. היעד קריטי, ואם אני לא טועה המדובר בפעילות עם רמת הסיכון הגבוהה ביותר שאנו מבצעים בשגרה.

  8. Yinon said

    איתן, בהצלחה. אמנם סוג של חקר ביצועים עם נפגעים, אך הפעם פונקציית המטרה שונה בתכלית. בהצלחה.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

כתיבת תגובה

